El dia 9 del benaurat mes la Estela de l'Arc llati

 Se m'ocurreixen un munt de idees i penso que una forma de presentar ho



fora obrir un espai a internet que podem compartir tots dos, per el
moment.

l'espai es un Qorner i en ell apareixen els que han patrocinat les
experiencies dutes des de l'inici de les meves activitats , al menys
de las que he estat capaç de recordar

en l'orla damunt de l'espai apreixen les firmes que han aportat
"recursos" , €nergia al llarg del segle XXI

en l'orla del peu aquells que varen aportar recursos en l'ultima
decada del segle XX i en les orles del costat els que varen aportar
recursos fins al 93, l'any del primer canvi, no provocat per mi, un
canvi brusc que em va fer patir a mi i a la meva familia, i també a
tots els meus empleats i a les seves families

Un canvi que va generar temors entre els meus clients que depeneien de
una plataforma informatica de la que no tenein "els programes font"

El mapa que mostra on han "ocurregut les coses apareix en la banda de
la esquerra. Cada bandera te un icono que evoca l'epoca de la vida en
que va succeir.

He arribat a una conclusio sobre les epoques de la vida, fins als teus
18 anys, mes o menys estas en una epoca que podreim asociar a la
Primavera, fins als teus 50's estas a l'estiu i a partir dels 50's
estas en la Tardor que pot ser tan atractiva que podriem dir que es la
Primavera d'aquest hivern , una epoca en que podem estar tots de gran
dependencia del demes, com en els primers anys de la vida en que la
nostra dependencia dels demes es total

Bancos Bancarios y Banqueros Imaginaron en la primavera 2011

Esta es la noticia , una noticia imbatible y que muestra la capacidad de adaptacion al cambio (estress +) generado por las nuevas direcciones de los Bancos que Han surgido 

Nuevos Bancos que están Revitalizando el mercado financiero español y del Mediterráneo

Comentaris