Passa al contingut principal

el COMPLIMENT es cosa de tothom

 

a complir ....

el COMPLIMENT  es cosa de tothom 




El rellotge de la pared marcava dos quarts de dues , tres minuts més que el rellotge del VAIO

Dins del cap em bullen un munt d’idees …. 


AIEO MarcAndo ha estat el detonant. 

Treballar en una oficina on tothom ja sap el que ha de fer, seguir el que li diuen els menus, es un avorriment i no es gens ni mica enriquidor ……

El valor de les persones no es desenvolupa fent que unes campanyes , uns anuncis ja elaborats tinguin presencia en els mitjans de comunicació i a les xarxes 

LES CLAUS per micromarquetejar , les trobes en EL MECANOSCRITO DE Tarquinos 

Motors per estendre

Optimisme

el modus vivendi 2

Fàbriques 2

que fabriquen sidrals i mecanoscrits 2

Relats de   ... 2

optimisme i excel·lència personal 2

AIEO MarcAndo ha estat el detonant. 2

Motors per estendre 4

Optimisme 4

Excel·lència 4

i Qualitat en les persones 4

5

6

L'AUI i InNoGran desenvoluparan xarxes d'orientadors a internet a totes les comunitats autònomes 18:47 Convenio de Colab oración02.07.2003  La Associació Orient@-T participa amb els seus programes ... 9

ImpleMentor : 10

obre una finestra d'oportunitats ... 10

Tu QuitCAT gratis per a Tu 10

NASCUT D'HAVER FET MEMORIA 11

ESCRIT PER COMPARTIR 11

Es tracta de......., 11

La Ruta de 12

EL MECANOSCRIT 12

les llavors 12

Empoderar les persones 12

Reactiva els negocis i les organitzacions 12

Ciutat , Comarques i Barris 12

Re activar els negocis i les organitzacions   ….Es cosa de tothom 12

sobre l'autor 13

Les Mirades de l'Andreu 13

Altres Campanyes de l'AUTOR 14

Els fruits 15

El projecte: 16

● Respon a la realitat actual que està caracteritzada pels següents trets: 16

● Presència mínima del col.lectiu de la Gent Gran en els mitjans de comunicació. 16

● Pèrdua d’una gran part de  “memòria històrica” de gran valor de la que són dipositaris la gent gran. 16

● Fa front a les necessitats que el col.lectiu dels Majors ve expressant en l’àmbit de la comunicació en  els  diversos Congressos de la Gent Gran de Catalunya, en el Congreso Estatal de los Mayores i en les tasques preparatòries i les conclusions de “La Assemblea Internacional de l’Envelliment” que la ONU va du a terme  a Madrid a l’Abril de 2002 amb la presència de representacions de 163 països i ONG’s de arreu del mon. 16

3. Desenvolupament del projecte    a les Comarques de Tarragona. 17

NOMBRE DE PERSONES BENEFICIÀRIES 23




El Icio Re Activa es una iniciativa  per la lluita contra la feina spam Inspirat en PePi-II, Iniciativa para la calidad del Correo Electrónico  enQuentros


per obrir la finestra de les noves ocupacions en 2016 ...... La Clau de volta ........L'us habitual , practic i intel·ligent de Internet i les eines que facilita a les persones i organitzacions per Comunicar més, Compartir més i Cooperar més



Des de la lluita contra el correo spam pepi-ii.com a la lluita contra la feina spam  Des de la campanya per la qualitat del correo electrònic a la campanya per un treball digne a qualsevol època de la vida  

 



Les golfes a las Descalzas de Madrid 

La darrera de les tres golfes que els havia comprat a la gent de PROPATO les que construyen bien y barato, Carlos i Fernndo el del bigoti estil Quevedo 

Situacions 


[La Nit de les Margarites 



Idees en creixement amb les golfes de Las descalxas de Madrid 


L'entrega dels caça somnis 

Tres executius i el que havia estat el meu amic de Madrid 

EnQuentros en les golfes de las Descalzas 

La cantata dei Pastori Taskor Los Mayores.com Siviglia Sro e Oro 

LogoLes tres capes del núvol


Autoavaluació de l'actitud i la confiança  pujar al núvol: des invertir en maquinari 







L'AUI i InNoGran desenvoluparan xarxes d'orientadors a internet a totes les comunitats autònomes 18:47 Convenio de Colab oración02.07.2003  La Associació Orient@-T participa amb els seus programes ...Logo

sites.google.com  El programa, anomenat 'Orient@-T', utilitza internet com a eina per ajudar el desenvolupament de cada persona, aplicant metodologia  


El programa, anomenat 'Orient@-T', utilitza internet com a eina per ajudar el desenvolupament de cada persona, aplicant metodologies  experimentades, i és fruit de les experiències que totes dues  associacions fan des del 1997 per acostar internet als no connectats.  El president de InNoGran, Andreu Campanario, ha assenyalat que les  experiències pilot d''Orient@-T' es van dur a terme amb persones  adultes a l'entorn rural, direccions bancaries ,  col·lectius de perruqueres i personal militar durant els primers mesos de l'any.Convenio de Colaboración - Google Groups  googlegroups.com  Oriént@-T, una iniciativa para dinamizar  Noves ocupacions i fonts d'ingres per els antics empleats de …  docs.google.com  


 "Convenio de Colaboración - Google Groups." 2016. 9 Mar. 2016 <https://googlegroups.com/group/LaGraciade6BarrisiUnaVila/attach/f00e323a03c7ba34/PropuestaAutonomiasOrienta-T.doc.pdf?part=0.5>



Fa 40 anys naixia Internet, la memòria dels ordinadors es mesura, llavors,   en Bytes i Ks 

avui la memòria dels ordinadors es mesura en Terabytes i mes .











ImpleMentor : 

obre una finestra d'oportunitats ...




Tu QuitCAT gratis per a Tu

El MECANOSCRIT de Tarquinos

NASCUT D'HAVER FET MEMORIA 

ESCRIT PER COMPARTIR 

Es tracta de......., 

Aprendre a gestionar: 

Les barreres invisibles que, habitualment, tenim les persones i que, de forma natural, brolli el potencial i es tradueixi en una millora de resultats personals i col·lectius. 


La Ruta de 

EL MECANOSCRIT 

les llavors

Empoderar les persones 

Reactiva els negocis i les organitzacions 

Andreu Campanario Ponga 

Meravelles 1, 17248, S’Agaró 


T 972 325 491

M 633 248 763


orientate@gmail.com

http://www.unmarmasautor.com/


19 de Gener de 2018 

Ciutat , Comarques i Barris  

Empoderar les persones 

Re activar els negocis i les organitzacions   ….Es cosa de tothom

sobre l'autor

Les Mirades de l'Andreu

El Viver de Can Patxot

eBM programes per el desenvolupament de les persones i les organitzacions


Altres Campanyes de l'AUTOR

Idees Disruptives per el turisme

Les Viles del Coneixement - Organitzacions

Persones i Valors Afegits

"Que Viva " ....México las mejicanas y los mejicanos

Valor Valor Añadido a la Res

A inventar-te 4

el teu futur 4

Com has fet tantes vegades i has vist com ho feien d'altres 4

el modus vivendi 4

Fàbriques 5

que fabriquen sidrals i mecanoscrits 5

Relats de   … optimisme i excel·lència personal 5

a complir .... 6

el COMPLIMENT  es cosa de tothom 6

AIEO MarcAndo ha estat el detonant. 6

Motors per estendre 7

Optimisme 7

Excel·lència 7

i Qualitat en les persones 7

8

9

Situacions 11

Idees en creixement amb les golfes de Las descalxas de Madrid 11

EnQuentros en les golfes de las Descalzas 11

L'AUI i InNoGran desenvoluparan xarxes d'orientadors a internet a totes les comunitats autònomes 18:47 Convenio de Colab oración02.07.2003  La Associació Orient@-T participa amb els seus programes ... 13

ImpleMentor : 14

obre una finestra d'oportunitats ... 14

Tu QuitCAT gratis per a Tu 14

NASCUT D'HAVER FET MEMORIA 15

ESCRIT PER COMPARTIR 15

Es tracta de......., 15

La Ruta de 16

EL MECANOSCRIT 16

les llavors 16

Empoderar les persones 16

Reactiva els negocis i les organitzacions 16

Ciutat , Comarques i Barris 16

Re activar els negocis i les organitzacions   ….Es cosa de tothom 16

sobre l'autor 17

Les Mirades de l'Andreu 17

Altres Campanyes de l'AUTOR 18

Els fruits 20

BITS BYTES Ks Megues Gigues i TERABYTES DE MEMORIA 20

El projecte: 21

● Respon a la realitat actual que està caracteritzada pels següents trets: 21

● Presència mínima del col.lectiu de la Gent Gran en els mitjans de comunicació. 21

● Pèrdua d’una gran part de  “memòria històrica” de gran valor de la que són dipositaris la gent gran. 21

● Fa front a les necessitats que el col.lectiu dels Majors ve expressant en l’àmbit de la comunicació en  els  diversos Congressos de la Gent Gran de Catalunya, en el Congreso Estatal de los Mayores i en les tasques preparatòries i les conclusions de “La Assemblea Internacional de l’Envelliment” que la ONU va du a terme  a Madrid a l’Abril de 2002 amb la presència de representacions de 163 països i ONG’s de arreu del mon. 21

3. Desenvolupament del projecte    a les Comarques de Tarragona. 22

NOMBRE DE PERSONES BENEFICIÀRIES 28

Els cometes  meus 30

Mil i una 30

la posta en marxa  de .... 30

la fàbrica dels MECANOSCRITs 31

Atacs al cos , atacs a la ment , l'estrès dolent, Les zones de confort, les zones comodes ..   Abans de la punxada al pit …. 31

Els pneumotarax , espontanis, quatre i un sense anar a l'hospital 31

El lideratge destructor , l'anunci del 2 d’Abril de  TRUMP 36

El lideratge constructor , que vol tenir el president ILLA 36

11 animadors A  la Saenger entre 1965 i 1974 37

4 animadors A  la Solvay entre 1967 i 1974 37

Els lideratges mediocres  els que frenen 38

he conegut més dels que m'hagués imaginat i agradat conèixer de  lideratges mediocres 38

Els Líders més mediocres que he arribat a  conèixer en el Mon de la informàtica, la banca , la logística, el tèxtil, les assegurances , la industria química ,  la automoció , 39

Els fruits

BITS BYTES Ks Megues Gigues i TERABYTES DE MEMORIA 

 1. Presentació de l’entitat InNoGran


InNoGran és una associació sense afany de lucre, legalment constituïda i amb la finalitat de dur a terme els següents objectius:


  • Aconseguir beneficis per a la societat, col.laborant amb la gent gran i el seu entorn.

  • Despertar el potencial en les persones grans i en les seves organitzacions i col.laborar fent-los percebre les innovacions com a quelcom fàcil, assequible i útil.

  • Contribuir, a través de la comunicació, a incrementar les relacions entre les persones i els col.lectius.


Amb aquesta  finalitat volem contribuir a la maduració d’una  societat  cada cop més sostenible.



2. Projecte: 


L’Objectiu general del projecte consisteix en La Generació i Animació d’una xarxa de Comunicad’or s, dins del col.lectiu de la Gent Gran, que elaborin noticies sobre la Gent Gran i les distribueixin als mitjans de comunicació.


El projecte Xarxa de Comunicad’or s pretén impulsar la participació de la Gent gran i el seu entorn en els mitjans de comunicació locals i d’altres àmbits (Premsa, ràdio, Internet i TV) mitjançant l’ús de les Noves Tecnologies, generant així una actitud positiva  davant aquesta època de la vida.


L’àmbit de difusió i divulgació del projecte s’inicia a Tarragona i Catalunya amb projecció Europea, relacionant-lo amb altres projectes semblants, ja en cors, en altres indrets de Catalunya i de la resta de l’estat espanyol i a través d’Internet arreu de la “Xarxa”.


La Gent Gran, homes i dones ( a partir de 50 anys) formen el col.lectiu al que va adreçat el projecte, els integra com a protagonistes, facilitant el “desencadenament” del seu potencial, promovent així la seva dignificació en  la societat, la qual cosa millora la seva autoestima  arribant-se  a mostrar com a testimoni i exemple per a tots aquells que els envolten.


El projecte: 


  • Respon a la realitat actual que està caracteritzada pels següents trets:

  • Presència mínima del col.lectiu de la Gent Gran en els mitjans de comunicació.

  • Pèrdua d’una gran part de  “memòria històrica” de gran valor de la que són dipositaris la gent gran.

  • “L’ oferta social” habitual: casals, esplais, excursions, etc.,... no es atractiva per un nombre creixent de jubilats i “pre jubilats”

  • El col.lectiu de la gent gran té dificultats per incorporar-se a la nova Societat de la Informació i a l’ús de les Noves Tecnologies. 

  • La Gent Gran té una gran inquietud  per continuar participant i contribuint a la evolució de la societat comptant amb “temps i llibertat per utilitzar lo”.

  • La Gent Gran compte amb un cúmul important de coneixements i experiències i demana que  aquests “s’aprofitin i gestionin” amb la seva participació.



  • Fa front a les necessitats que el col.lectiu dels Majors ve expressant en l’àmbit de la comunicació en  els  diversos Congressos de la Gent Gran de Catalunya, en el Congreso Estatal de los Mayores i en les tasques preparatòries i les conclusions de “La Assemblea Internacional de l’Envelliment” que la ONU va du a terme  a Madrid a l’Abril de 2002 amb la presència de representacions de 163 països i ONG’s de arreu del mon.



Conclusions de  El V Congrés Nacional d'Organitzacions de Majors (València)   en l’àmbit dels  Mitjans de comunicació social 





  1. És necessària una campanya amb fórmules efectives per a fer prendre consciència  als mitjans de comunicació sobre la importància i heterogeneïtat de la Gent Gran, així com sobre la urgència que aquests participin en les més diverses comissions a aquest efecte (d'economia, habitatge, consum, programes culturals, soci sanitaris, etc.).





2. Es considera just i necessari un suport efectiu per part de, les Administracions i Entitats privades, als mitjans de comunicació especialitzats en la Gent Gran.





3. La presència de Gent Gran en programes de ràdio i televisió de difusió nacional en igualtat de condicions amb els altres membres de la societat, així com informacions en premsa o en Internet que reflecteixin la realitat actual del col.lectiu i les seves expectatives de futur, arribaran a una major repercussió en menys temps que qualsevol legislació que reconegui el dret a ser tractat dignament quan s'envelleix, bandejant així els estereotips actuals.





4. Finalment, s'encareix a tota la Gent Gran la seva presència activa en els mitjans de comunicació, així com la seva participació, amb la finalitat de donar a conèixer l'opinió del sector sobre els seus drets i altres assumptes d'importància.






3. Desenvolupament del projecte   a les Comarques de Tarragona.


A inicis d’aquest any 2002, l’entitat Innogran va fer arribar el seu projecte a la Diputació de Tarragona (presidència) a través de l’Organisme Autònom per a la Societat de la Informació (OASI).  Aquestes trobades van cristalitzar en un acord concret: el desenvolupament d’una xarxa de  Comunicad’or s a les comarques de Tarragona per part de l’entitat InNoGran



L’Objectiu General:  

Generació i Animació de una xarxa de Comunicad’or s, dins del col.lectiu de la Gent Gran, que generin  Noticies sobre la Gent Gran de les Comarques de Tarragona i la facin  arribar als espais de participació ciutadana ubicat a Internet : Tinet així com als mitjans de comunicació en general.



El projecte    consisteix en un “procés”  amb les següents components:


  • Sessions de presentació i divulgació amb l’objectiu de “involucrar” a la Societat de Tarragona en una problemàtica que “es de tots” 


  • ...............Els motors


  • Sessions presencials relacionades amb la Orientació als Resultats, per vèncer les “barreres”

  • Sessions presencials relacionades amb la tècnica de captació, elaboració de noticies i reportatges en els diversos suports 

  • Sessions presencials sobre Internet i les noves Tecnologies al objecte de pogué fer servir Internet com una eina per la realització de les activitats de comunicació. 




  • ..................Els resultats: 


  • Deixa “Estela” ja que l’equip resultant d’aquesta 1ª Fase (persones normals i corrents),  es pres com model per altres membres del col·lectiu, la cual cosa facilita la evolució i desenvolupament posterior de la Xarxa .

  • Es modifiquen “creences” instal·lades en la societat, en general, sobre els típics estereotips de les persones amb edat avançada, al fer una tasca de divulgació permanent al llarg del “procés” 

  • Facilita la col·laboració, en el procés, de la societat en el seu conjunt, ja siguin persones, entitats o empreses 



Els objectius generals de,.............


1.- Fer arribar al Espais de la Gent Gran ubicats a  Internet  Tinet, Ajuntaments de les Comarques de Tarragona,...  i altres  Mitjans de Comunicació, la realitat de la Gent Gran  tractant les seves necessitats, interessos i problemàtica,  de forma normalitzada.


2.- La formació de un  col.lectiu de Gent Gran que surti de: El  Consell Comarcal de Tarragona , de les associacions de Gent Gran de Tarragona i de les  diverses poblacions de les  Comarques  de Tarragona, dels possibles interessats dels esplais o centres on habitualment es desenvolupen Activitats relacionades amb aquest col.lectiu .  


3.- Fomentar i facilitar la participació de la Gent Gran i el seu entorn de les Poblacions de les diverses  Comarques de Tarragona. Col.laborar amb ells  en la generació e identificació de noticies i reportatges, creació de espais de debat, Activitats de recuperació i divulgació  de la memòria històrica. 


4.- Normalitzar  l’accés de la Gent gran a les Noves Tecnologies de la comunicació, de forma que siguin protagonistes en la elaboració de la  informació arribant a crear un equip de treball on s’integrin persones procedents de diferents àmbits professionals, socials i generacionals.


5.- Fomentar i facilitar la participació de la Societat a traves de les empreses, entitats financeres, col.legis professionals,  fundacions etc  


6.- Preservar la imatge que ofereixen els Mitjans de Comunicació sobre la Gent gran  respectant,  el compliment d’un Codi Ètic. (ART . 25 Drets Fonamentals Europeu)



Els objectius específics de,.............



Amb la col.laboració:

  • Dels professionals en actiu i jubilats dels mitjans de comunicació locals,  del Col·legi de periodistes i altres Col·legis professionals  de Tarragona, 

  • De la Administració local i Autonòmica a Tarragona

  • De les entitats que actuen a la demarcació: Sindicats, Indústria i serveis, Comerç, PyMe’s,  Col·legis i Entitats professionals



Per la distribució de noticies i reportatges: 

  • als mitjans de comunicació i les publicacions de la zona

  • al espais relacionats amb la participació dels ciutadans de Tarragona, 

  • als espais de la Gent Gran (actuals o futurs) dels portals dels Ajuntaments de les Comarques de Tarragona


6.-PLA D’EXECUCIÓ



 .................. Les Activitats:  


Per la Generació de la  xarxa de Comunicad’or s:


  • Varies sessions obertes a la societat de Tarragona per la presentació del Projecte, amb les rodes de premsa pertinents convocades per el col·legi de periodistes

  • Tasques per la identificació dels candidats a formar part del   “procés”

  • Identificació de persones i entitats col·laboradores




Per la Formació de la  xarxa de Comunicad’or s:


  • Sessions de formació  dels assistents al “procés” (Actitud, Orientació a Resultats, Treball en equip, captació i elaboració de noticies, Us de Internet com una eina facilitadora)

  • Treballs de Coaching, via Internet, per donar suport al Comunicad’or (personalitzada)   


Per l’ Animació i creixement de la  xarxa de Comunicad’or s

 

  • Assistència a “eventos” que es puguin produir en la zona a l’objecte de fer practiques

  • Suport de redacció en sessions presencials i a través de Internet

  • Actuacions de Col·laboració i Confluència amb altres grups de altres zones



7.-PLA De Divulgació



 .................. El Fulletó  


Per informar  a La Societat la existència i les pretensions de la   xarxa de Comunicad’or s:


Amb presencia de la imatge de les Entitats col·laboradores

 

  • Enviats als domicilis 

  • Distribuït en els actes que es duguin a terme

  • Distribuït en els locals de us habitual, associacions, consultes,.... etc 



.................. Les  Afirmacions  


Frases sobre conductes positives,  expressades en posters i cartells reafirmant les “bones practiques” relacionades amb el col·lectiu. Generen auto estima i “trenquen creences i hàbits” que configuren barreres   


Amb presencia de la imatge de les Entitats col·laboradores

 

  • Instal·lats en els llocs de afluència habitual de la Gent Gran: ambulatoris, botigues, oficines bancàries, farmàcies, locals de les associacions, actes públics 



.................. Els Cartells  


Amb missatges explicatius del “procés”, destacant el calendari de realitzacions, alguns testimonis i “animant” a la col·laboració.


Amb presencia de la imatge de les Entitats col·laboradores

 

  • Instal·lats en els llocs de afluència habitual de la Gent Gran: ambulatoris, botigues, oficines bancàries, farmàcies, locals de les associacions, actes públics


.................. Sessions de  Sensibilització  


Per la Generació de la  xarxa de Comunicad’or s:


Varies sessions obertes a la societat de Tarragona per la presentació del Projecte, amb les rodes i notes de premsa 



.................. Els  Reportatges:  


Entrevistes a aquelles entitats col·laboradores sobre les motivacions de la seva col·laboració i altres possibles iniciatives que sintonitzin o estiguin relacionades amb la Gent Gran i/o la Comunicació, que puguin tenir en el interior de la seva organització o amb altres organismes    xarxa de Comunicad’or s:


Varies sessions obertes a la societat de Tarragona per la presentació del Projecte, amb les rodes i notes de premsa






.................. El  Calendari i l’equip:


DATA INICI

1 de Abril de 2002


DATA DE FINALITZACIÓ

30 de Setembre de 2002 (1ª Fase)


RELACIÓ DE PERSONES QUE FORMEN PART DEL PROJECTE


  • Carles d’Armengol: Coordinador, corresponsal, historiador, dedicació complerta 

  • Antoni Barrau: Coordinador Institucional, 20 hores setmanals, voluntari

  • Andreu Campanario: Direcció de Projecte, Aliances , promoció i 

RELACIÓ DE PERSONES QUE FORMEN PART DEL PROJECTE


  • Carles d’Armengol: Coordinador, corresponsal, historiador, dedicació complerta 

  • Antoni Barrau: Coordinador Institucional, 20 hores setmanals, voluntari

  • Andreu Campanario: Direcció de Projecte, Aliances , promoció i Noves Tecnologies, Informàtic, Consultor,  dedicació complerta

  • Mª Jesús López: Taula de Redacció, Formació,  psicòloga, perit cal·ligrafia, dedicació complerta

  • Laila Quiles: Supervisió pre distribució, bol.leti Digital, periodista,  12 hores setmanals, col·laboracions professionals 

  • Francisco Quílez: Ex productor RTVE, voluntari, 20 hores setmanals


ALTRES PERSONES QUE COL.LABOREN EN EL PROJECTE 


Relacions amb la Indústria química, voluntari

Expert en Qualitat, voluntari

Mentor & Coaching, serveis professionals

Disseny i creativitat, serveis professionals

Open Land: Desenvolupament continguts en Internet i espai web

CopyQuick: Taula Redacció i distribució a mitjans de comunicació

SolusiOna: Disseny i elaboració de continguts






InNoGran

Associació per l’impuls

de la comunicació


Col·labora amb .........................

















NOMBRE DE PERSONES BENEFICIÀRIES


Al voltant de 40, directes, en la primera fase (Maig- Octubre 2002)

Indirectes ,........ organismes, Col·legis professionals,  associacions i professionals relacionats 


Els cometes  meus  

  1. Cos celeste, format de pols i gels, que segueix una òrbita molt excèntrica al voltant del Sol i que desenvolupa una cua de matèria en aproximar-s'hi.



en el portal de Estanis LaOO - Protagonistes

Barcelona i Madrid

Mil i una 

1.001 persones Protagonistes que mostren com va ser que un dia es van inventar el seu futur  Homes i dones joves i no tan joves, grans i no tan grans ..


Persones y TRAZOS

la posta en marxa  de ....

la fàbrica dels MECANOSCRITs


El MECANOSCRIT

Des de les llavors als fruits AL TEU PCOSTAT , SEMPRE

Atacs al cos , atacs a la ment , l'estrès dolent, Les zones de confort, les zones comodes ..   Abans de la punxada al pit …. 

Els pneumotarax , espontanis, quatre i un sense anar a l'hospital 




Anys més tard , febrer del 26 arriba un missatge de el collega TELeco, mira que diu el meu l'Escuder -eç ingjote sense escuder jonva llegir atentament, venia en castellà i ho va traduir al català i ho escoltar, en veu el missatge és , encara, més colpidor 



 [17 de feb de 2025 a les 14:44]

 🔴. Les àvies i els  avis ni que no tinguin nets  , NO SÓN EL PROBLEMA


 👉🏻 Tornen a repetir els mateixos errors que amb el COVID-19 on es criminalitza i va abandonar els nostres ancians a les residències, hospitals, i altres centres sanitaris, com a autèntics empestats de la societat. 


 🛑 Moltes i molts  van morir en la soledat més absoluta i altres van patir tractaments experimentals que van acabar amb la seva vida.  Tots callaren llavors. 

 

 ❌ Els i Les darrers  i intencionades crítiques al sistema de pensions, fins i tot dient-los ,  als nostres ancians , "ENEMICS" cauen en una retòrica populista que, més que proposar una solució real al problema de la sostenibilitat de les pensions, busca dividir la societat entre "bons" i "dolents".  La nova lluita de classes.


 📍El plantejament es basa en una fal·làcia de suma zero, on els ancians són presentats com els responsables de la crisi econòmica i demogràfica del país, en lloc d'assenyalar les veritables causes estructurals: 


 ⛔️El règim del 78.

 ⛔️ La Institucionalització de la corrupció política.

 ⛔️La mala gestió dels recursos públics.

 ⛔️La manca d'incentius per al creixement.

 ⛔️Les polítiques suïcides sobre la natalitat, immigració, educació, eutanàsia, avortament, i generar polítiques woke per destruir l'ésser humà.


 👉🏻S'està DEMONITZANT ALS ANCIANS i MAJORS davant una societat IMPASSIBLE.   NO, els jubilats NO són ​​els enemics dels joves, ni són responsables directes de la crisi del sistema de pensions. 


 🔴La majoria dels ancians han cotitzat durant dècades sota la promesa que el sistema els garantiria una jubilació digna.  A més, molts han treballat en condicions molt més dures, penoses i precàries que les actuals, contribuint al desenvolupament econòmic del país.  Acusar-los de vendre la prosperitat i futur del seu nét és un argument reduccionista i sense base real.


 ✅SI, el sistema de pensions de repartiment té problemes greus de sostenibilitat a causa de l'envelliment de la població i la baixa natalitat.  El sistema es basa en un pacte intergeneracional, i la seva crisi no és deguda als ancians que el reben, sinó al RÈGIM DEL 78 que ens ha portat fins aquí. 


 ⁉️ Quina és l'alternativa que proposen?  Un sistema de capitalització individual com a Xile? L'eliminació total de les pensions públiques?  Condemnem milions de gent gran a la misèria.  I després que vindrà... L'Eutanàsia?


 ⚫️Una societat que no té cura dels seus grans, en una societat MALALTA que ni és societat ni és DIGNA.


 🔴"El silenci només serviria per fomentar la indiferència moral del món" Thomas Mann. 


 🟡Iustitia Europa, amb la nostra gent gran.  Enfrontar a gent gran i joves o introduir el factor racial a l'equació és una distracció que només serveix per radicalitzar el debat sense aportar solucions.  Reforma del R78.

La guerra dels aranzels aflora el potencial del lideratge 

El lideratge destructor , l'anunci del 2 d’Abril de  TRUMP 

El lideratge constructor , que vol tenir el president ILLA 

he conegut un munt de lideratges constructors 

11 animadors A  la Saenger entre 1965 i 1974 

  1. El Sr. Fernández, cap de personal 


  1. El Sr. Velasco cap del laboratori 

  2. El Sr. Soto 

  3. El Sr. Juan 

  4. El Sr. Gomara 

  5. Domingo Goenaga 

  6. Luis Miguel Palacios Garrido 

  7. Jesús Alonso “ El Divino” 

  8. Enric Gracia 

  9. El militant del Menjador 

  10. Angel Luis Sanchez Riera 


4 animadors A  la Solvay entre 1967 i 1974

  1. Pep Rocher 

  2. Martinez

  3. Cesar 

  4. Carles Balet 

Els lideratges mediocres  els que frenen  

he conegut més dels que m'hagués imaginat i agradat conèixer de  lideratges mediocres

lideratges mediocres que he conegut a Barcelona i Madrid , al Veneto i a Bruselas 

Els Líders més mediocres que he arribat a  conèixer en el Mon de la informàtica, la banca , la logística, el tèxtil, les assegurances , la industria química ,  la automoció , 

A inventar-te 4

el teu futur 4

Com has fet tantes vegades i has vist com ho feien d'altres 4

el modus vivendi 4

Fàbriques 5

que fabriquen sidrals i mecanoscrits 5

Relats de   … optimisme i excel·lència personal 5

a complir .... 6

el COMPLIMENT  es cosa de tothom 6

AIEO MarcAndo ha estat el detonant. 6

Motors per estendre 7

Optimisme 7

Excel·lència 7

i Qualitat en les persones 7

8

9

Situacions 11

Idees en creixement amb les golfes de Las descalxas de Madrid 11

EnQuentros en les golfes de las Descalzas 11

L'AUI i InNoGran desenvoluparan xarxes d'orientadors a internet a totes les comunitats autònomes 18:47 Convenio de Colab oración02.07.2003  La Associació Orient@-T participa amb els seus programes ... 13

ImpleMentor : 14

obre una finestra d'oportunitats ... 14

Tu QuitCAT gratis per a Tu 14

NASCUT D'HAVER FET MEMORIA 15

ESCRIT PER COMPARTIR 15

Es tracta de......., 15

La Ruta de 16

EL MECANOSCRIT 16

les llavors 16

Empoderar les persones 16

Reactiva els negocis i les organitzacions 16

Ciutat , Comarques i Barris 16

Re activar els negocis i les organitzacions   ….Es cosa de tothom 16

sobre l'autor 17

Les Mirades de l'Andreu 17

Altres Campanyes de l'AUTOR 18

Els fruits 19

El projecte: 20

● Respon a la realitat actual que està caracteritzada pels següents trets: 20

● Presència mínima del col.lectiu de la Gent Gran en els mitjans de comunicació. 20

● Pèrdua d’una gran part de  “memòria històrica” de gran valor de la que són dipositaris la gent gran. 20

● Fa front a les necessitats que el col.lectiu dels Majors ve expressant en l’àmbit de la comunicació en  els  diversos Congressos de la Gent Gran de Catalunya, en el Congreso Estatal de los Mayores i en les tasques preparatòries i les conclusions de “La Assemblea Internacional de l’Envelliment” que la ONU va du a terme  a Madrid a l’Abril de 2002 amb la presència de representacions de 163 països i ONG’s de arreu del mon. 20

3. Desenvolupament del projecte    a les Comarques de Tarragona. 21

NOMBRE DE PERSONES BENEFICIÀRIES 27

Els cometes  meus 28

Mil i una 28

la posta en marxa  de .... 28

la fàbrica dels MECANOSCRITs 29

Atacs al cos , atacs a la ment , l'estrès dolent, Les zones de confort, les zones còmodes ..   Abans de la punxada al pit …. 29

Els pneumotarax , espontanis, quatre i un sense anar a l'hospital 29

El lideratge destructor , l'anunci del 2 d’Abril de  TRUMP 34

El lideratge constructor , que vol tenir el president ILLA 34

he conegut un munt de lideratges constructors 34

Els lideratges mediocres  els que frenen 34

he conegut més dels que m'hagués imaginat i agradat conèixer de  lideratges mediocres 34

lideratges mediocres que he conegut a Barcelona i Madrid , al Veneto i a Bruselas 34

Els Líders més mediocres que he arribat a  conèixer en el Mon de la informàtica, la banca , la logística, el tèxtil, les assegurances , la industria química ,  la automoció , 35

 Doncs és complicat però sempre hi anem de cap, el repte està servit


De les idees a la nova realitat …… ?

Les idees : muntar un sidral en tres fires , el Saló de la Logística , el del Tèxtil i la fira de la gent gran .

un sidral en tres fires ? 

MarCando , un sidral en la fira del TEXTIL 

La nota e premsa de l'anunci de la presencia de INNPACT en la fira del Tèxtil a Barcelona 


INNPACT presenta en la fira del Tèxtil a Barcelona 

Els seus productes i els seus serveis de interconnexió entre la Índia i la Península Ibèrica , Italia , França , els Països Baixos, Alemanya i els països escandinaus 





Que vols treure ? em pregunto , € s em contesto jo mateix, sense dubtar-ho , Euros per a la recuperació del somriure la Villa María i la capacitat de moure's 


somriure 

Villa María

moure's 


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

SI SI I SI VOLEM les vorerEs en bon estat , voreres per caminar i passejar tranquil·lament

  SI VOLEM Idees que sorgeixen amb il·lusió, apassionament, efervescència, temors, incomprensions, optimisme i pessimisme, en els indrets i situacions més inesperades Idees, que són incubades, contrastades, 9:37  Andreu Campanario Ponga Compartir en el núvol es fàcil assequible útil Compartir en el núvol es fàcil assequible útil i divertit Noves Ocupacions en La Vall d'Aro 9:24  Andreu Campanario Ponga invertir en ARREGLAR LES RAJOLES es una obligacio i es URGENT Perquè tothom inverteix en infraestructures, campanyes, tecnologia, publicitat de dubtosa o 9:23  Andreu Campanario Ponga SI VOLEM que s'arreclin les voresres periloses, totes les voreres en mal estat 9:17  Andreu Campanario Ponga NO VOLEM voreres prilloses que ocasionen accidents a les persones , aquest n'es un exemple

Doncs és complicat però sempre hi anem de cap, el repte està servit

  Doncs és complicat però sempre hi anem de cap, el repte està servit però sempre guanya l'esperit. Els qui estimem la muntanya sempre trobem la manera de justificar l'esforç i el patir per aconseguir el nostre cim David, El Montseny '97 http://sersesenton.blogspot.com.es/2015/11/la-pedra-de-david-es-un-qorner-i-te.html Un missatge d’aquest estil em donava , mentres regava el jardí de la part del davant de la Vil·la Maria  un mirlo es mascle quan es negre, té el bec taronja, em diu la Gal·la, quan li he explicat el que m'havia deixat atònit durant una bona, una agradabilíssima estona, que es l’ocell que creu que  és el meu pare, el Pepe, m’ha recordat que venia cada dia a la terrassa de Trujillos i es menjava el pinso de la Lluna i la Porreta, les dus gatetes filles de Ganja la gata que tenia la Maica .

la GentGranIA la Xarxa de Agentes de la IA de i per a la Gent Gran

  la GentGranIA  noves ocupacions promogudes per la GentGranIA  les teves memories adicioals  El nou joc en els centres civics, les Escoles Velles de Castel d'Aro  El Quincillo promou una tansformació en la vida dels centres civics i casals de la gen gran . La Coversio dels espais on fan la vida social la gent gran  De una ludoteca que promou la desconscieciació  ;  jocs com ara la butfarra i el SCROODIT , que aporten a la vida de es persones , es fer poble dedicar hores i hores de estar en el centre civic