a complir ....
el COMPLIMENT es cosa de tothom
El rellotge de la pared marcava dos quarts de dues , tres minuts més que el rellotge del VAIO
Dins del cap em bullen un munt d’idees ….
AIEO MarcAndo ha estat el detonant.
Treballar en una oficina on tothom ja sap el que ha de fer, seguir el que li diuen els menus, es un avorriment i no es gens ni mica enriquidor ……
El valor de les persones no es desenvolupa fent que unes campanyes , uns anuncis ja elaborats tinguin presencia en els mitjans de comunicació i a les xarxes
LES CLAUS per micromarquetejar , les trobes en EL MECANOSCRITO DE Tarquinos
Motors per estendre
Optimisme
que fabriquen sidrals i mecanoscrits 2
optimisme i excel·lència personal 2
AIEO MarcAndo ha estat el detonant. 2
obre una finestra d'oportunitats ... 10
Reactiva els negocis i les organitzacions 12
Ciutat , Comarques i Barris 12
Re activar els negocis i les organitzacions ….Es cosa de tothom 12
Altres Campanyes de l'AUTOR 14
● Respon a la realitat actual que està caracteritzada pels següents trets: 16
● Presència mínima del col.lectiu de la Gent Gran en els mitjans de comunicació. 16
3. Desenvolupament del projecte a les Comarques de Tarragona. 17
NOMBRE DE PERSONES BENEFICIÀRIES 23
El Icio Re Activa es una iniciativa per la lluita contra la feina spam Inspirat en PePi-II, Iniciativa para la calidad del Correo Electrónico enQuentros
per obrir la finestra de les noves ocupacions en 2016 ...... La Clau de volta ........L'us habitual , practic i intel·ligent de Internet i les eines que facilita a les persones i organitzacions per Comunicar més, Compartir més i Cooperar més
Les golfes a las Descalzas de Madrid
La darrera de les tres golfes que els havia comprat a la gent de PROPATO les que construyen bien y barato, Carlos i Fernndo el del bigoti estil Quevedo
Situacions
[La Nit de les Margarites
Idees en creixement amb les golfes de Las descalxas de Madrid
L'entrega dels caça somnis
Tres executius i el que havia estat el meu amic de Madrid
EnQuentros en les golfes de las Descalzas
La cantata dei Pastori Taskor Los Mayores.com Siviglia Sro e Oro
Autoavaluació de l'actitud i la confiança pujar al núvol: des invertir en maquinari
L'AUI i InNoGran desenvoluparan xarxes d'orientadors a internet a totes les comunitats autònomes 18:47 Convenio de Colab oración02.07.2003 La Associació Orient@-T participa amb els seus programes ...
sites.google.com El programa, anomenat 'Orient@-T', utilitza internet com a eina per ajudar el desenvolupament de cada persona, aplicant metodologia
El programa, anomenat 'Orient@-T', utilitza internet com a eina per ajudar el desenvolupament de cada persona, aplicant metodologies experimentades, i és fruit de les experiències que totes dues associacions fan des del 1997 per acostar internet als no connectats. El president de InNoGran, Andreu Campanario, ha assenyalat que les experiències pilot d''Orient@-T' es van dur a terme amb persones adultes a l'entorn rural, direccions bancaries , col·lectius de perruqueres i personal militar durant els primers mesos de l'any.Convenio de Colaboración - Google Groups googlegroups.com Oriént@-T, una iniciativa para dinamizar Noves ocupacions i fonts d'ingres per els antics empleats de … docs.google.com
"Convenio de Colaboración - Google Groups." 2016. 9 Mar. 2016 <https://googlegroups.com/group/LaGraciade6BarrisiUnaVila/attach/f00e323a03c7ba34/PropuestaAutonomiasOrienta-T.doc.pdf?part=0.5>
Fa 40 anys naixia Internet, la memòria dels ordinadors es mesura, llavors, en Bytes i Ks
avui la memòria dels ordinadors es mesura en Terabytes i mes .
▼ 2015 (2)
ImpleMentor :
obre una finestra d'oportunitats ...
Tu QuitCAT gratis per a Tu
NASCUT D'HAVER FET MEMORIA
ESCRIT PER COMPARTIR
Es tracta de.......,
Aprendre a gestionar:
Les barreres invisibles que, habitualment, tenim les persones i que, de forma natural, brolli el potencial i es tradueixi en una millora de resultats personals i col·lectius.
La Ruta de
EL MECANOSCRIT
les llavors
Empoderar les persones
Reactiva els negocis i les organitzacions
sobre l'autor
Les Mirades de l'Andreu
eBM programes per el desenvolupament de les persones i les organitzacions
Altres Campanyes de l'AUTOR
Idees Disruptives per el turisme
Les Viles del Coneixement - Organitzacions
"Que Viva " ....México las mejicanas y los mejicanos
Com has fet tantes vegades i has vist com ho feien d'altres 4
que fabriquen sidrals i mecanoscrits 5
Relats de … optimisme i excel·lència personal 5
el COMPLIMENT es cosa de tothom 6
AIEO MarcAndo ha estat el detonant. 6
Idees en creixement amb les golfes de Las descalxas de Madrid 11
EnQuentros en les golfes de las Descalzas 11
obre una finestra d'oportunitats ... 14
Reactiva els negocis i les organitzacions 16
Ciutat , Comarques i Barris 16
Re activar els negocis i les organitzacions ….Es cosa de tothom 16
Altres Campanyes de l'AUTOR 18
BITS BYTES Ks Megues Gigues i TERABYTES DE MEMORIA 20
● Respon a la realitat actual que està caracteritzada pels següents trets: 21
● Presència mínima del col.lectiu de la Gent Gran en els mitjans de comunicació. 21
3. Desenvolupament del projecte a les Comarques de Tarragona. 22
NOMBRE DE PERSONES BENEFICIÀRIES 28
la fàbrica dels MECANOSCRITs 31
Els pneumotarax , espontanis, quatre i un sense anar a l'hospital 31
El lideratge destructor , l'anunci del 2 d’Abril de TRUMP 36
El lideratge constructor , que vol tenir el president ILLA 36
11 animadors A la Saenger entre 1965 i 1974 37
4 animadors A la Solvay entre 1967 i 1974 37
Els lideratges mediocres els que frenen 38
he conegut més dels que m'hagués imaginat i agradat conèixer de lideratges mediocres 38
Els fruits
BITS BYTES Ks Megues Gigues i TERABYTES DE MEMORIA
1. Presentació de l’entitat InNoGran
InNoGran és una associació sense afany de lucre, legalment constituïda i amb la finalitat de dur a terme els següents objectius:
Aconseguir beneficis per a la societat, col.laborant amb la gent gran i el seu entorn.
Despertar el potencial en les persones grans i en les seves organitzacions i col.laborar fent-los percebre les innovacions com a quelcom fàcil, assequible i útil.
Contribuir, a través de la comunicació, a incrementar les relacions entre les persones i els col.lectius.
Amb aquesta finalitat volem contribuir a la maduració d’una societat cada cop més sostenible.
2. Projecte:
L’Objectiu general del projecte consisteix en La Generació i Animació d’una xarxa de Comunicad’or s, dins del col.lectiu de la Gent Gran, que elaborin noticies sobre la Gent Gran i les distribueixin als mitjans de comunicació.
El projecte Xarxa de Comunicad’or s pretén impulsar la participació de la Gent gran i el seu entorn en els mitjans de comunicació locals i d’altres àmbits (Premsa, ràdio, Internet i TV) mitjançant l’ús de les Noves Tecnologies, generant així una actitud positiva davant aquesta època de la vida.
L’àmbit de difusió i divulgació del projecte s’inicia a Tarragona i Catalunya amb projecció Europea, relacionant-lo amb altres projectes semblants, ja en cors, en altres indrets de Catalunya i de la resta de l’estat espanyol i a través d’Internet arreu de la “Xarxa”.
La Gent Gran, homes i dones ( a partir de 50 anys) formen el col.lectiu al que va adreçat el projecte, els integra com a protagonistes, facilitant el “desencadenament” del seu potencial, promovent així la seva dignificació en la societat, la qual cosa millora la seva autoestima arribant-se a mostrar com a testimoni i exemple per a tots aquells que els envolten.
El projecte:
Respon a la realitat actual que està caracteritzada pels següents trets:
Presència mínima del col.lectiu de la Gent Gran en els mitjans de comunicació.
Pèrdua d’una gran part de “memòria històrica” de gran valor de la que són dipositaris la gent gran.
“L’ oferta social” habitual: casals, esplais, excursions, etc.,... no es atractiva per un nombre creixent de jubilats i “pre jubilats”
El col.lectiu de la gent gran té dificultats per incorporar-se a la nova Societat de la Informació i a l’ús de les Noves Tecnologies.
La Gent Gran té una gran inquietud per continuar participant i contribuint a la evolució de la societat comptant amb “temps i llibertat per utilitzar lo”.
La Gent Gran compte amb un cúmul important de coneixements i experiències i demana que aquests “s’aprofitin i gestionin” amb la seva participació.
Fa front a les necessitats que el col.lectiu dels Majors ve expressant en l’àmbit de la comunicació en els diversos Congressos de la Gent Gran de Catalunya, en el Congreso Estatal de los Mayores i en les tasques preparatòries i les conclusions de “La Assemblea Internacional de l’Envelliment” que la ONU va du a terme a Madrid a l’Abril de 2002 amb la presència de representacions de 163 països i ONG’s de arreu del mon.
Conclusions de El V Congrés Nacional d'Organitzacions de Majors (València) en l’àmbit dels Mitjans de comunicació social
1. És necessària una campanya amb fórmules efectives per a fer prendre consciència als mitjans de comunicació sobre la importància i heterogeneïtat de la Gent Gran, així com sobre la urgència que aquests participin en les més diverses comissions a aquest efecte (d'economia, habitatge, consum, programes culturals, soci sanitaris, etc.).
2. Es considera just i necessari un suport efectiu per part de, les Administracions i Entitats privades, als mitjans de comunicació especialitzats en la Gent Gran.
3. La presència de Gent Gran en programes de ràdio i televisió de difusió nacional en igualtat de condicions amb els altres membres de la societat, així com informacions en premsa o en Internet que reflecteixin la realitat actual del col.lectiu i les seves expectatives de futur, arribaran a una major repercussió en menys temps que qualsevol legislació que reconegui el dret a ser tractat dignament quan s'envelleix, bandejant així els estereotips actuals.
4. Finalment, s'encareix a tota la Gent Gran la seva presència activa en els mitjans de comunicació, així com la seva participació, amb la finalitat de donar a conèixer l'opinió del sector sobre els seus drets i altres assumptes d'importància.
3. Desenvolupament del projecte a les Comarques de Tarragona.
A inicis d’aquest any 2002, l’entitat Innogran va fer arribar el seu projecte a la Diputació de Tarragona (presidència) a través de l’Organisme Autònom per a la Societat de la Informació (OASI). Aquestes trobades van cristalitzar en un acord concret: el desenvolupament d’una xarxa de Comunicad’or s a les comarques de Tarragona per part de l’entitat InNoGran
L’Objectiu General:
Generació i Animació de una xarxa de Comunicad’or s, dins del col.lectiu de la Gent Gran, que generin Noticies sobre la Gent Gran de les Comarques de Tarragona i la facin arribar als espais de participació ciutadana ubicat a Internet : Tinet així com als mitjans de comunicació en general.
El projecte consisteix en un “procés” amb les següents components:
Sessions de presentació i divulgació amb l’objectiu de “involucrar” a la Societat de Tarragona en una problemàtica que “es de tots”
...............Els motors:
Sessions presencials relacionades amb la Orientació als Resultats, per vèncer les “barreres”
Sessions presencials relacionades amb la tècnica de captació, elaboració de noticies i reportatges en els diversos suports
Sessions presencials sobre Internet i les noves Tecnologies al objecte de pogué fer servir Internet com una eina per la realització de les activitats de comunicació.
..................Els resultats:
Deixa “Estela” ja que l’equip resultant d’aquesta 1ª Fase (persones normals i corrents), es pres com model per altres membres del col·lectiu, la cual cosa facilita la evolució i desenvolupament posterior de la Xarxa .
Es modifiquen “creences” instal·lades en la societat, en general, sobre els típics estereotips de les persones amb edat avançada, al fer una tasca de divulgació permanent al llarg del “procés”
Facilita la col·laboració, en el procés, de la societat en el seu conjunt, ja siguin persones, entitats o empreses
Els objectius generals de,.............
1.- Fer arribar al Espais de la Gent Gran ubicats a Internet Tinet, Ajuntaments de les Comarques de Tarragona,... i altres Mitjans de Comunicació, la realitat de la Gent Gran tractant les seves necessitats, interessos i problemàtica, de forma normalitzada.
2.- La formació de un col.lectiu de Gent Gran que surti de: El Consell Comarcal de Tarragona , de les associacions de Gent Gran de Tarragona i de les diverses poblacions de les Comarques de Tarragona, dels possibles interessats dels esplais o centres on habitualment es desenvolupen Activitats relacionades amb aquest col.lectiu .
3.- Fomentar i facilitar la participació de la Gent Gran i el seu entorn de les Poblacions de les diverses Comarques de Tarragona. Col.laborar amb ells en la generació e identificació de noticies i reportatges, creació de espais de debat, Activitats de recuperació i divulgació de la memòria històrica.
4.- Normalitzar l’accés de la Gent gran a les Noves Tecnologies de la comunicació, de forma que siguin protagonistes en la elaboració de la informació arribant a crear un equip de treball on s’integrin persones procedents de diferents àmbits professionals, socials i generacionals.
5.- Fomentar i facilitar la participació de la Societat a traves de les empreses, entitats financeres, col.legis professionals, fundacions etc
6.- Preservar la imatge que ofereixen els Mitjans de Comunicació sobre la Gent gran respectant, el compliment d’un Codi Ètic. (ART . 25 Drets Fonamentals Europeu)
Els objectius específics de,.............
Amb la col.laboració:
Dels professionals en actiu i jubilats dels mitjans de comunicació locals, del Col·legi de periodistes i altres Col·legis professionals de Tarragona,
De la Administració local i Autonòmica a Tarragona
De les entitats que actuen a la demarcació: Sindicats, Indústria i serveis, Comerç, PyMe’s, Col·legis i Entitats professionals
Per la distribució de noticies i reportatges:
als mitjans de comunicació i les publicacions de la zona
al espais relacionats amb la participació dels ciutadans de Tarragona,
als espais de la Gent Gran (actuals o futurs) dels portals dels Ajuntaments de les Comarques de Tarragona
6.-PLA D’EXECUCIÓ
.................. Les Activitats:
Per la Generació de la xarxa de Comunicad’or s:
Varies sessions obertes a la societat de Tarragona per la presentació del Projecte, amb les rodes de premsa pertinents convocades per el col·legi de periodistes
Tasques per la identificació dels candidats a formar part del “procés”
Identificació de persones i entitats col·laboradores
Per la Formació de la xarxa de Comunicad’or s:
Sessions de formació dels assistents al “procés” (Actitud, Orientació a Resultats, Treball en equip, captació i elaboració de noticies, Us de Internet com una eina facilitadora)
Treballs de Coaching, via Internet, per donar suport al Comunicad’or (personalitzada)
Per l’ Animació i creixement de la xarxa de Comunicad’or s
Assistència a “eventos” que es puguin produir en la zona a l’objecte de fer practiques
Suport de redacció en sessions presencials i a través de Internet
Actuacions de Col·laboració i Confluència amb altres grups de altres zones
7.-PLA De Divulgació
.................. El Fulletó
Per informar a La Societat la existència i les pretensions de la xarxa de Comunicad’or s:
Amb presencia de la imatge de les Entitats col·laboradores
Enviats als domicilis
Distribuït en els actes que es duguin a terme
Distribuït en els locals de us habitual, associacions, consultes,.... etc
.................. Les Afirmacions
Frases sobre conductes positives, expressades en posters i cartells reafirmant les “bones practiques” relacionades amb el col·lectiu. Generen auto estima i “trenquen creences i hàbits” que configuren barreres
Amb presencia de la imatge de les Entitats col·laboradores
Instal·lats en els llocs de afluència habitual de la Gent Gran: ambulatoris, botigues, oficines bancàries, farmàcies, locals de les associacions, actes públics
.................. Els Cartells
Amb missatges explicatius del “procés”, destacant el calendari de realitzacions, alguns testimonis i “animant” a la col·laboració.
Amb presencia de la imatge de les Entitats col·laboradores
Instal·lats en els llocs de afluència habitual de la Gent Gran: ambulatoris, botigues, oficines bancàries, farmàcies, locals de les associacions, actes públics
.................. Sessions de Sensibilització
Per la Generació de la xarxa de Comunicad’or s:
Varies sessions obertes a la societat de Tarragona per la presentació del Projecte, amb les rodes i notes de premsa
.................. Els Reportatges:
Entrevistes a aquelles entitats col·laboradores sobre les motivacions de la seva col·laboració i altres possibles iniciatives que sintonitzin o estiguin relacionades amb la Gent Gran i/o la Comunicació, que puguin tenir en el interior de la seva organització o amb altres organismes xarxa de Comunicad’or s:
Varies sessions obertes a la societat de Tarragona per la presentació del Projecte, amb les rodes i notes de premsa
.................. El Calendari i l’equip:
DATA INICI
1 de Abril de 2002
DATA DE FINALITZACIÓ
30 de Setembre de 2002 (1ª Fase)
RELACIÓ DE PERSONES QUE FORMEN PART DEL PROJECTE
Carles d’Armengol: Coordinador, corresponsal, historiador, dedicació complerta
Antoni Barrau: Coordinador Institucional, 20 hores setmanals, voluntari
Andreu Campanario: Direcció de Projecte, Aliances , promoció i
RELACIÓ DE PERSONES QUE FORMEN PART DEL PROJECTE
Carles d’Armengol: Coordinador, corresponsal, historiador, dedicació complerta
Antoni Barrau: Coordinador Institucional, 20 hores setmanals, voluntari
Andreu Campanario: Direcció de Projecte, Aliances , promoció i Noves Tecnologies, Informàtic, Consultor, dedicació complerta
Mª Jesús López: Taula de Redacció, Formació, psicòloga, perit cal·ligrafia, dedicació complerta
Laila Quiles: Supervisió pre distribució, bol.leti Digital, periodista, 12 hores setmanals, col·laboracions professionals
Francisco Quílez: Ex productor RTVE, voluntari, 20 hores setmanals
ALTRES PERSONES QUE COL.LABOREN EN EL PROJECTE
Relacions amb la Indústria química, voluntari
Expert en Qualitat, voluntari
Mentor & Coaching, serveis professionals
Disseny i creativitat, serveis professionals
Open Land: Desenvolupament continguts en Internet i espai web
CopyQuick: Taula Redacció i distribució a mitjans de comunicació
SolusiOna: Disseny i elaboració de continguts
InNoGran
Associació per l’impuls
de la comunicació
Col·labora amb .........................
NOMBRE DE PERSONES BENEFICIÀRIES
Al voltant de 40, directes, en la primera fase (Maig- Octubre 2002)
Indirectes ,........ organismes, Col·legis professionals, associacions i professionals relacionats
Els cometes meus
Cos celeste, format de pols i gels, que segueix una òrbita molt excèntrica al voltant del Sol i que desenvolupa una cua de matèria en aproximar-s'hi.
en el portal de Estanis LaOO - Protagonistes
Mil i una
1.001 persones Protagonistes que mostren com va ser que un dia es van inventar el seu futur Homes i dones joves i no tan joves, grans i no tan grans ..
Persones y TRAZOS
la posta en marxa de ....
la fàbrica dels MECANOSCRITs
El MECANOSCRIT
Des de les llavors als fruits AL TEU PCOSTAT , SEMPRE
Atacs al cos , atacs a la ment , l'estrès dolent, Les zones de confort, les zones comodes .. Abans de la punxada al pit ….
Els pneumotarax , espontanis, quatre i un sense anar a l'hospital
Anys més tard , febrer del 26 arriba un missatge de el collega TELeco, mira que diu el meu l'Escuder -eç ingjote sense escuder jonva llegir atentament, venia en castellà i ho va traduir al català i ho escoltar, en veu el missatge és , encara, més colpidor
[17 de feb de 2025 a les 14:44]
🔴. Les àvies i els avis ni que no tinguin nets , NO SÓN EL PROBLEMA
👉🏻 Tornen a repetir els mateixos errors que amb el COVID-19 on es criminalitza i va abandonar els nostres ancians a les residències, hospitals, i altres centres sanitaris, com a autèntics empestats de la societat.
🛑 Moltes i molts van morir en la soledat més absoluta i altres van patir tractaments experimentals que van acabar amb la seva vida. Tots callaren llavors.
❌ Els i Les darrers i intencionades crítiques al sistema de pensions, fins i tot dient-los , als nostres ancians , "ENEMICS" cauen en una retòrica populista que, més que proposar una solució real al problema de la sostenibilitat de les pensions, busca dividir la societat entre "bons" i "dolents". La nova lluita de classes.
📍El plantejament es basa en una fal·làcia de suma zero, on els ancians són presentats com els responsables de la crisi econòmica i demogràfica del país, en lloc d'assenyalar les veritables causes estructurals:
⛔️El règim del 78.
⛔️ La Institucionalització de la corrupció política.
⛔️La mala gestió dels recursos públics.
⛔️La manca d'incentius per al creixement.
⛔️Les polítiques suïcides sobre la natalitat, immigració, educació, eutanàsia, avortament, i generar polítiques woke per destruir l'ésser humà.
👉🏻S'està DEMONITZANT ALS ANCIANS i MAJORS davant una societat IMPASSIBLE. NO, els jubilats NO són els enemics dels joves, ni són responsables directes de la crisi del sistema de pensions.
🔴La majoria dels ancians han cotitzat durant dècades sota la promesa que el sistema els garantiria una jubilació digna. A més, molts han treballat en condicions molt més dures, penoses i precàries que les actuals, contribuint al desenvolupament econòmic del país. Acusar-los de vendre la prosperitat i futur del seu nét és un argument reduccionista i sense base real.
✅SI, el sistema de pensions de repartiment té problemes greus de sostenibilitat a causa de l'envelliment de la població i la baixa natalitat. El sistema es basa en un pacte intergeneracional, i la seva crisi no és deguda als ancians que el reben, sinó al RÈGIM DEL 78 que ens ha portat fins aquí.
⁉️ Quina és l'alternativa que proposen? Un sistema de capitalització individual com a Xile? L'eliminació total de les pensions públiques? Condemnem milions de gent gran a la misèria. I després que vindrà... L'Eutanàsia?
⚫️Una societat que no té cura dels seus grans, en una societat MALALTA que ni és societat ni és DIGNA.
🔴"El silenci només serviria per fomentar la indiferència moral del món" Thomas Mann.
🟡Iustitia Europa, amb la nostra gent gran. Enfrontar a gent gran i joves o introduir el factor racial a l'equació és una distracció que només serveix per radicalitzar el debat sense aportar solucions. Reforma del R78.
La guerra dels aranzels aflora el potencial del lideratge
El lideratge destructor , l'anunci del 2 d’Abril de TRUMP
El lideratge constructor , que vol tenir el president ILLA
he conegut un munt de lideratges constructors
11 animadors A la Saenger entre 1965 i 1974
El Sr. Fernández, cap de personal
El Sr. Velasco cap del laboratori
El Sr. Soto
El Sr. Juan
El Sr. Gomara
Domingo Goenaga
Luis Miguel Palacios Garrido
Jesús Alonso “ El Divino”
Enric Gracia
El militant del Menjador
Angel Luis Sanchez Riera
4 animadors A la Solvay entre 1967 i 1974
Pep Rocher
Martinez
Cesar
Carles Balet
Els lideratges mediocres els que frenen
he conegut més dels que m'hagués imaginat i agradat conèixer de lideratges mediocres
lideratges mediocres que he conegut a Barcelona i Madrid , al Veneto i a Bruselas
Els Líders més mediocres que he arribat a conèixer en el Mon de la informàtica, la banca , la logística, el tèxtil, les assegurances , la industria química , la automoció ,
Com has fet tantes vegades i has vist com ho feien d'altres 4
que fabriquen sidrals i mecanoscrits 5
Relats de … optimisme i excel·lència personal 5
el COMPLIMENT es cosa de tothom 6
AIEO MarcAndo ha estat el detonant. 6
Idees en creixement amb les golfes de Las descalxas de Madrid 11
EnQuentros en les golfes de las Descalzas 11
obre una finestra d'oportunitats ... 14
Reactiva els negocis i les organitzacions 16
Ciutat , Comarques i Barris 16
Re activar els negocis i les organitzacions ….Es cosa de tothom 16
Altres Campanyes de l'AUTOR 18
● Respon a la realitat actual que està caracteritzada pels següents trets: 20
● Presència mínima del col.lectiu de la Gent Gran en els mitjans de comunicació. 20
3. Desenvolupament del projecte a les Comarques de Tarragona. 21
NOMBRE DE PERSONES BENEFICIÀRIES 27
la fàbrica dels MECANOSCRITs 29
Els pneumotarax , espontanis, quatre i un sense anar a l'hospital 29
El lideratge destructor , l'anunci del 2 d’Abril de TRUMP 34
El lideratge constructor , que vol tenir el president ILLA 34
he conegut un munt de lideratges constructors 34
Els lideratges mediocres els que frenen 34
he conegut més dels que m'hagués imaginat i agradat conèixer de lideratges mediocres 34
lideratges mediocres que he conegut a Barcelona i Madrid , al Veneto i a Bruselas 34
Doncs és complicat però sempre hi anem de cap, el repte està servit
De les idees a la nova realitat …… ?
Les idees : muntar un sidral en tres fires , el Saló de la Logística , el del Tèxtil i la fira de la gent gran .
un sidral en tres fires ?
MarCando , un sidral en la fira del TEXTIL
La nota e premsa de l'anunci de la presencia de INNPACT en la fira del Tèxtil a Barcelona
INNPACT presenta en la fira del Tèxtil a Barcelona
Els seus productes i els seus serveis de interconnexió entre la Índia i la Península Ibèrica , Italia , França , els Països Baixos, Alemanya i els països escandinaus
Que vols treure ? em pregunto , € s em contesto jo mateix, sense dubtar-ho , Euros per a la recuperació del somriure la Villa María i la capacitat de moure's
somriure
Villa María
moure's
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada